Avoimet työpaikat

Laitilan seurakunta hakee reipasta ja oma-aloitteista

LEIRIKESKUS- / RAVITSEMUSTYÖNTEKIJÄÄ

kokoaikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työn aloitus on 1.1.2023 tai sopimuksen mukaan.

Leirikeskus- / ravitsemustyöntekijän tehtäviin kuuluu mm. ruokahuollon toteuttaminen seurakunnan tarpeisiin. Lisäksi tehtäviin kuuluu leirikeskuksen ja seurakunnan muiden tilojen ylläpito- ja siivoustyöt ja tekstiilien huolto. Lisäksi leirikeskuksen ajanvaraukseen liittyvien asioiden hoitaminen ja muu asiakaspalvelu ja leirikeskuksen asiakkaiden opastus ja turvallisuusasioista informoiminen. Leirikeskus- / ravitsemustyöntekijä toimii tarvittaessa seurakunnan emännän ja siivoojien sijaisena seurakunnan kaikissa työpisteissä. Palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 303 mukainen, peruspalkka 1952,20€/kk. Leirikeskus- / ravitsemustyöntekijän pääsääntöinen toimipiste on Lehtoniemen leirikeskus ja työhön kuuluu ilta- ja viikonlopputyötä.

Tehtävään valittavalla tulee olla soveltuva ammatillinen koulutus tai tutkinto, alaan liittyvän työkokemuksen katsomme eduksi. Tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ja tehtävässä on kolmen kuukauden koeaika.

Lisätietoja tehtävästä antaa seurakuntaemäntä Elina Hautanen puh. 050 5720 461.

Hakemukset pe 11.11. klo 12.00 mennessä taloustoimistoon tai postitse osoitteeseen: Laitilan seurakunta, taloustoimisto, Kauppakatu 8, 23800 Laitila. Kuoreen tunnus ” Leirikeskus- / ravitsemustyöntekijä”, tai sähköpostitse: elina.hautanen@evl.fi.