LAITILAN SEURAKUNTA

Kauppakatu 8
23800 LAITILA
laitilan.seurakunta ( at ) evl.fi

Työntekijöillä sähköposti muotoa etunimi.sukunimi (at) evl.fi

Virastoasiat voi hoitaa puhelimitse tai saapumalla paikan päälle. Kirkkoherranvirastossa asioidaan, kun ollaan järjestämässä perhejuhlia, kuten kastetilaisuutta, häitä tai hautajaisia. Henkilökuntamme ohjaa ja neuvoo käytännön järjestelyissä ja varaa tilaisuutta varten tarvittavat tilat, papin, kanttorin ja muun henkilökunnan.

Kirkkoherranviraston kautta tehdään myös muut varaukset eri tilaisuuksia varten. Laitilan virastotalossa sukututkijat voivat tutkia omatoimisesti mikrofilmeistä yli 100 vuotta vanhoja kirkonkirjoja. Sukututkimuksiin varataan aika kirkkoherranvirastosta.
Virkatodistukset tilataan Turun alueellisesta keskusrekisteristä. Puhelinpalveluaika on ma–pe klo 9–15 numerossa 040 341 7222.

Kirkkoherranvirastossa Teitä palvelee:

toimistosihteeri