Krusifiksi

Jumalanpalvelus

koostuu Jumalan sanan lukemisesta ja siihen liittyvästä opetuksesta eli saarnasta, yhteisestä rukouksesta, ehtoollisen vietosta ja musiikista, jossa seurakunnan virsilaulu on keskeistä.

Jumalanpalveluksen toteuttamisessa on pappien ja kanttorien lisäksi mukana seurakuntalaisia, joiden panos on keskeinen.
Jos itse tai läheisesi ette pääse kirkkoon ehtoolliselle mm. sairauden tai vanhuuden takia, ehtoollista voidaan nauttia kodeissa myös yksityisesti. Jumalanpalvelukseen ovat kaikenikäiset tervetulleita.

Jumalanpalvelukset Laitilan kirkossa sunnuntaisin ja juhlapyhinä klo 10 tai 13. Jumalanpalvelukset välitetään seurakunnan YouTube -kanavalle sekä kaapelikanavalle kanavapaikalle 81.

Tarkemmat tiedot jumalanpalveluksista Laitilan Sanomien seurakuntatiedoissa sekä kotisivuilla. Sunnuntaisin kirkkokahvit Kirkkokodilla jumalanpalveluksen jälkeen