Kyyhky lentää

Lähetystyö

on Jumalan rakkauden välittämistä kotona ja maailmalla sanoin ja teoin ja johon jokainen seurakuntalainen voi ottaa osaa omalla tavallaan.
Lähetystyötä pidetään esillä eri tavoin kaikissa ikäryhmissä ”vauvasta vaariin”. Voit tulla mukaan lähetystyön toimintaan ja toteuttamaan ja suunnittelemaan kanssamme tapahtumia.

Lähetys- ja rukouspiirimme kokoontuvat kirkkokodissa

Lähetyspiirien tarkoituksena on tutustua lähetystyöhön ja kristittyjen elämään eri puolilla maailmaa, jakaa tietoa ja ajatuksia. Lähetyspiirit ovat hengellisen jakamisen paikkoja, joissa rukoillaan lähetystyön puolesta.

Lähetys- ja Gobaalikasvatustyö

Lähetystyö on Jeesuksen ilosanoman viemistä ihmisille kaikkialle maailmaan. Haluamme kertoa uskosta, toivosta ja rakkauden merkityksestä ihmisille. Lähetyskasvatuksella halutaan tukea kristityn lapsen maailmankuvaa ja hengellistä kasvua.
Globaalikasvatuksen tavoitteena on eri kulttuurien tuntemus, ihmisten välisen yhteisymmärryksen lisääminen, ihmisarvon turvaaminen, vanhustyö, maailman voimavarojen oikeudenmukainen jako ja kestävä kehitys.

Tapahtumat:

Lähetystyön tulee koota vuoden aikana vapaaehtoinen kannatus seurakunnan nimikkolähettien työhön ja pidämmekin myyjäisiä ja osallistumme rovasti- ja hiippakunnallisille lähetystoreille.  Järjestämme myös suosittuja Kauneimmat Joululaulut- tilaisuuksia. Nimikkolähetit vierailevat seurakunnassa lähes vuosittain ja tuovat terveisensä työkentiltä.

Mitä sinä voit tehdä:

Rukoilla työn puolesta.
Sytyttää kynttilä kirkon lähetyskynttelikköön.
Tilata lähetyslehden. Samalla tuet lähetystyötä huomaamattasi.
Osallistua lähetysjuhlille tai/ja niiden valmisteluun.
Lahjoittaa leivonnaisia, käsitöitä tai arpavoittoja seurakuntamme lähetysmyyjäisiin.
Tulla avuksi iloiseen porukkaan käytännön tehtäviin mahdollisuuksiesi ja voimavarojesi mukaan.
Lahjoittaa lankoja.
Tuoda omia, tuoreita ideoitasi.
Osallistua lähetystyön tilaisuuksiin.

Seurakuntamme nimikkolähetit ovat: