Laitilan seurakunnan pyhäkoulutoimintaa kesällä 2023

PYHÄKOULUT

Pyhäkoulu on lasten jumalanpalvelus, johon lapset kokoontuvat aikuisten seurakuntalaisten johdolla.
Se on lapselle hiljentymisen, pyhän kokemisen ja pysähtymisen paikka. Lapsille annetaan mahdollisuus huomata, että elämässä on muutakin tärkeää kuin jatkuva meno.

Pyhäkoulussa lauletaan, leikitään, näytellään ja rukoillaan. Pyhäkoulutyö tukee kristillistä kasvatusta.
Ohjaajina toimivat vastuuntuntoiset seurakuntamme vapaaehtoiset.

Pyhäkoulut kokoontuvat seuraavasti:

Padon yhteistalolla (Padontie 484), perjantaisin parittomina viikkoina klo 16.30-17.15 (2.9. alkaen).
Elon koululla Soukaisissa (Perttelintie 14) sunnuntaisin parillisina viikkoina klo 10.30-11.30 (11.9. alkaen).

Kirjepyhis on lapsille ja nuorille rippikouluikään asti tarkoitettu kirjepyhäkoulu, jossa saat postia seurakunnalta 6-7 kertaa vuodessa. Kirje sisältää hartauden tai lehden sekä muuta mukavaa puuhamateriaalia.
Kirjepyhäkouluun pääset ilmoittautumaan tästä linkistä.

Ilon Helmet -kuoro kokoontuu keskiviikkoisin klo 17-17:45 Seurakuntakodilla (31.8. alkaen).
Tervetuloa Ilon Helmiin kaikki laulamisesta innostuneet, yli 5v. tytöt ja pojat. Kuoroemona toimii Lahja Pavela, apunaan Nina Luotonen ja kanttori Jouni Maunula.
Ilmoittautumiset ja tiedustelut:  lahja.pavela@gmail.com / 0500 839 461.

PyhisMuskari kokoaa lapsiperheet leikkimään ja laulamaan suunnilleen joka toinen viikko sovitellen aikataulua tulijoille mieleisiksi, vapaiden tilojen mukaan jne..
Srk:n tapahtumatiedoista löytyy päivitettynä ajankohtaista tietoa! Toimintaa ohjaavat Lahja Pavela, Eija Lehtinen ja Ritva-Leena Järvelä. Lapsi osallistuu muskariin yhdessä oman aikuisen kanssa.
Ilmoittautumiset ja tiedustelut:  lahja.pavela@gmail.com / 0500 839 461.

Pyhäkoulutyöstä vastaava pappi: Henry Hemanus (henry.hemanus@evl.fi050 586 3563)