Kirkkokuorolaisia

MUSIIKKI

Musiikki on oleellinen osa seurakunnan elämää. Yhteiseen lauluun saavat osallistua kaikki olkoon ääni omasta mielestä millainen tahansa. Seurakunnan rikkaus on sen moninaisuudessa.Kaikki kuulumme Jumalan perheväkeen.

Laitilan Kirkkokuoro
on pitkään ollut yksi seurakunnan merkittävimmistä vapaaehtoisen musiikkiharrastuksen ryhmistä. Koko ajan kuoroon etsitään uusia laulajia, jotka voisivat laulunlahjoillaan palvella seurakuntaa. Kirkkokuoro osallistuu jumalanpalveluksiin. Tarpeen mukaan kuoro esiintyy myös muissa tilaisuuksissa. Kirkkokuoro pitää oman konsertin syys- ja kevätkaudella.

Ilon helmet
Seurakunnassamme toimii lapsikuoro Ilon Helmet. Ohjelmaamme kuuluu iloista laulamista, Raamatun kertomuksia, esiintymisiä oman seurakunnan tilaisuuksissa sekä valtakunnallisen Jippii - kuoron riveissä.
Lisätietoja Lahja Pavela, puh. 0500 839 461

Kaiken kansan kuoro
Kaiken kansan kuoro on yksiääninen kuoro, johon kaikki halukkaat saavat liittyä. Kuoron ohjelmisto koostuu hengellisistä lauluista ja virsistä. Kuoro kokoontuu yleensä joka toinen viikko ja avustaa silloin tällöin messuissa ja sanan- ja laulunilloissa. Kaikki ovat tervetulleita liittymään kuoroon, jota johtaa kanttori.

Lisätietoja:
Kanttori Jouni Maunula